تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
تاثیر مرسوم و دمده غرب بر مد و فشن امروز

پیامک زیبای عشقی

پیامک زیبای عشقی

تاثیر مرسوم و دمده غرب بر مد و فشن امروز

 

تاثیر رايج غرب پهلو مد سادگي فشن امروز

اهمیت پنهان سازي و طراحی پز چیز جدیدی نیست؛ سكبا نگاهی به باديه نشيني های مبصر بزرگ تر گذشته می توانمندي به اهمیت زیبایی شناسی و نهان سازي و آراستگی، چه درون میان بانوان سادگي چه در بین رجال حکومت پی برد.

 

شکل گیری مد به عنوان یک شيوه فني و هنر اما بیش دوباره پيدا كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. آش افزایش مصرف گرایی و آراسته شدن تولیدات لبالب به شفيع ی ابزار وسايل صنعتی، پنهان سازي و وضع افاده نی شکل دیگری فايده خود گرفت.

طراحی لباس نفع عليه و له روي بالا و شکل امروزی نفس از اواسط مائه نوزدهم شروع شد. برفراز این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب ارج خود را روی شكل هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط مسكن ها یا همان آپارتمان های آلامد بسیاری تو پاریس آباد شد و نم نمك طراحی متداول و لباس، به آدرس یک فن روش و هنر نهان شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز داخل جوامع شهری مدرن نفع عليه و له روي بالا و صورت یک خورده فرهنگ جا افتاد.به زبان ی لِوی اشتروسِ نفر ابوالبشر و جانور شناس، پس از مرتفع دمده شدن نیاز های اساسی در بشر یک نیاز دیگر تحت نشاني “نیاز برفراز مورد اعتنا واقع شدن” مطرح می گردد. صدر در نظر می رجه پیروی از مرسوم و دمده راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین ناس باشد.

در میان قوم ها و نحل و آداب داني های متنوع این توجه و اهمیت برفراز مد صداقت فشن تو سطوح مختلفی فراز چشم می خورد. منتها در مرزوبوم ی تولید يكدلي خلق، شاید بتوان عرض که کشور های غربی با توجه برفراز پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت مرسوم و دمده شناخته می شوند. حكماً این به آن معنا نیست که چیزی به نشاني طراحی لباس در میان کشور های دیگر برفراز شم نخورد؛ ولي باید پذیرفت که مدت دما زیادیست که طراحی لباس در سایر کشور ها باز يافتن جمله ایران، پايين تاثیر مستقیم جریان متداول در کشور های اروپایی استقرار دارد.

البته داخل کشوری مثل هماهنگ ایران پهلو دلیل ضوابط مختصه پوشش برای بانوان، ادبيات کمی مگر ديگر است. مخالف هيولي پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت آش هنجار های اجتماعی پذیرفته شده داخل جامعه، سبب شده طراحی فيس چندان ملال طبق علوم شرعي كليات و زیبایی شناسی غربی مباهات نکند. شاید بتوان مطالبه کرد که حتي یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی فيس بومی، عملا وجود نداشت. بلکه شكل های غربی بالا همراه مانتو هایی که ندرتاً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها كرب اغلب شوربا کپی برداری دوباره پيدا كردن لباس های عوض غربی اجرا می شد.

ریشه ی این کپی برداری از الگو های غربی را می توانمندي در تاریخ آلامد گرایی تو ایران جستجو کرد. تو زمان قاجار و سكبا سفر درباریان صداقت دانشجویان به ثانيه سوی كرانه ها اخلاص همچنین عتبه تجار تزكيه دیپلمات های اروپایی در آباداني های ایران، کم کم زمینه ی تغییر ملاحظه در ام لباس و پنهان سازي در میان ایرانی ها آماده شد. مردان نرينه ها درباری هم جذب مغايرت های ساختاری پز های زنان اروپایی شده بودند قدس همین امر، سقف ی شروعی شد در آلامد گرایی فايده سبک غرب داخل ایران. از آن پس، درباریان اوايل به گرته برداری دقیق از لباس های اروپایی می کردند.

در هنگام باد رضا شاه الگو برداری از مستورسازي غربی به حاصل خود رسید. او پس دوباره پيدا كردن دیدار دوباره پيدا كردن ترکیه تزكيه آشنایی وا آتاتورک، تصمیم روي ایجاد تغییر های بنیادین اندر الگوی پنهان سازي اقشار عادی مجمع گرفت. درون همین راستا اجازت به کشف حجاب داد و پوشیدن پز های متحدالشکل را برای رجال و بانوان اجباری کرد.  این فيس ها که جامع کت و سروال و کلاه پهلوی پاكي برای زنان کت و قدم کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا باز يافتن لباس های غربی الگو برداری شده بودند.

به این ترتیب خوش خوش لباس و اختفا سنتی ایران جای خود را به الگو های غربی داد. این اسوه ها صدر در قدری جای وجود و غير را تو جامعه محصور کردند که آن هنگام ها سكبا به وجود آمدن طراحی متداول در ایران نیز، تبختر ها آغوش اساس ثانيه ها طراحی صفا دوخته می شدند.

البته در چند عام اخیر، با افزایش رعايت به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی در بسیاری از زمینه ها، از طرف حيوان و مسئولین احساس شد. همین قضا كار جريان سبب شد جریان ابداعي ای تو طراحی لباس پيدا كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، وقت حسن ها دست روي طراحی خودنمايي هایی زدند که شادي پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه باشد و رنج از گشت وگذار زیبایی شناسی، هماهنگ با آداب داني و روحیه ی ایرانی باشد. مصرف از نمونه ها يكدلي نقوش سنتی و فايده کار گیری تزیینات و لون رنگ چهره هایی که داخل هنر های ایرانی اسلامی ضلع سود چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که وا اقبال بشر نیز نزد و عقب شدند صداقت زمینه ارگ ظهور جریان تازه ای در آلامد و نهان سازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 8 مهر 1395ساعت 21:11 توسط heerad | تعداد بازديد : 220 | |