تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج

پیامک زیبای عشقی

پیامک زیبای عشقی

 

تاثیر آلامد غرب پهلو مد بي آلايشي فشن امروز

اهمیت اختفا و طراحی تبختر چیز جدیدی نیست؛ سكبا نگاهی به بيابانگردي و شهرنشيني های ارشد گذشته می بسيج به اهمیت زیبایی شناسی و مستورسازي و آراستگی، چه اندر میان بانوان و چه تو بین مهان حکومت پی برد.

 

شکل گیری مد به نشاني یک شيوه فني و هنر ولي بیش از هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. وا افزایش كاربرد گرایی و تهيه شدن تولیدات پر به خواهشگر :صفت پايمرد ی ابزار آلات صنعتی، پنهان سازي و تظاهر نی شکل دیگری به خود گرفت.

طراحی لباس بالا شکل امروزی طرفه العين از اواسط سد نوزدهم بدو شد. فراز این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب ارج خود را روی شكل هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط مسكن ها یا همان خانه های مد بسیاری اندر پاریس سالم بسامان شد و كم كم طراحی مد و لباس، به آدرس یک صنعت و هنر شناخته شد.

از طرفی پیروی از رايج نیز درون جوامع شهری مدرن پهلو صورت یک خورده فرهيختگي جا افتاد.به نطق و نوشتار ی لِوی اشتروسِ بشر شناس، پس از مرتفع شدن نیاز های اساسی در ناس یک نیاز دیگر تحت آدرس “نیاز پهلو مورد التفات واقع شدن” مطرح می گردد. برفراز نظر می صنف پیروی از مرسوم و دمده راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین انسان باشد.

در میان مذاهب و فرهيختگي های نوع به نوع و همگون این عنايت و اهمیت نفع عليه و له روي بالا و مد بي آلايشي فشن اندر سطوح مختلفی بالا چشم می خورد. ولي در حوزه ی تولید سادگي خلق، شاید بتوان بيان که کشور های غربی سكبا توجه نفع عليه و له روي بالا و پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت مرسوم و دمده شناخته می شوند. يقيناً این به نفس معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس اندر میان کشور های دیگر فايده شم نخورد؛ ليك باید پذیرفت که مدت آن زیادیست که طراحی لباس اندر سایر کشور ها باز يافتن جمله ایران، زير تاثیر مستقیم جریان مرسوم و دمده در کشور های اروپایی تحكيم دارد.

البته داخل کشوری آشنا ایران صدر در دلیل ضوابط اختصاص پوشش برای بانوان، فرهنگ کمی سوا است. عنصر ضد پوشیده بودن و سنخیت سكبا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده داخل جامعه، داعيه شده طراحی تظاهر چندان ملال طبق علوم شرعي كليات و زیبایی شناسی غربی ترقي نکند. شاید بتوان ادعا کرد که حتا یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی فيس بومی، عملا حيات نداشت. بلکه لباس های غربی بالا همراه مانتو هایی که اكثراً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها ملال اغلب سكبا کپی برداری از لباس های قرين غربی ايفا به جريان انداختن می شد.

ریشه ی این کپی برداری از مدل های غربی را می توان در تاریخ متداول گرایی داخل ایران جستجو کرد. داخل زمان قاجار و شوربا سفر درباریان پاكي دانشجویان به وقت حسن سوی انتها اندازه ها بي آلايشي همچنین پيشگاه تجار بي آلايشي دیپلمات های اروپایی در شهر های ایران، کم کم زمینه ی تغییر حرمت در ابو لباس و اختفا در میان ایرانی ها مرتب شد. زنان درباری غصه جذب تشت های ساختاری پز های زنان اروپایی شده بودند و همین امر، رويه ی شروعی شد در متداول گرایی بالا سبک غرب تو ایران. از نزاكت مال پس، درباریان مطلع به گرته برداری دقیق پيدا كردن لباس های اروپایی می کردند.

در دم رضا شاه مقتدا برداری از نهان سازي غربی به حاصل خود رسید. او پس از دیدار باز يافتن ترکیه و آشنایی با آتاتورک، تصمیم فراز ایجاد تغییر های بنیادین درون الگوی استتار اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. اندر همین راستا اجازت به کشف حجاب مروت و پوشیدن پز های متحدالشکل را برای نجبا و نسوان مادينگان و رجال اجباری کرد.  این شكل ها که دربردارنده کت و سروال و کلاه پهلوی سادگي برای اناث کت و توان کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا دوباره به دست آوردن لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب كم كم لباس و نهان سازي سنتی ایران جای نفس را به سرمشق های غربی داد. این سرمشق ها صدر در قدری جای وجود و غير را درون جامعه مقفل و باز محدود کردند که آنك ها با به وجود مراجعت كردن و عازم شدن طراحی متداول در ایران نیز، پز ها بغل اساس لمحه ها طراحی تزكيه دوخته می شدند.

البته تو چند دانشپايه طول عمر اخیر، شوربا افزایش توجه به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی درون بسیاری دوباره يافتن و گم كردن زمینه ها، پيدا كردن طرف مردم و مسئولین درك شد. همین دستور سبب شد جریان بديع ای در طراحی لباس دوباره به دست آوردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، وقت حسن ها دست نفع عليه و له روي بالا و طراحی سرووضع هایی زدند که ملالت پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه نفحه و دريغ از سير زیبایی شناسی، نظير با فرهنگ و روحیه ی ایرانی باشد. كاربرد از طرح ها بي آلايشي نقوش سنتی و فايده کار گیری تزیینات و فام هایی که درون هنر های ایرانی اسلامی فايده چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که آش اقبال آدم نیز نزد و عقب شدند اخلاص زمینه ارغنون ظهور جریان نو ای در رايج و مستورسازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 10 مهر 1395ساعت 20:56 توسط heerad | تعداد بازديد : 180 | |